30/4/11

INTERÉS

Estic molt cabrejada pel que està passant amb els diners de la loteria. Ací es va criticar molt a Vicent, el retor, per haver-se endut els diners fora del poble. Des de les caixes també se'l va criticar, i per atraure capital, ens van prometre el "oro y el moro". Ara resulta que vas a informar-te de quins interessos van a pagar, i resulta que d'aquelles quantitats que es parlaren res de res, és prou menys. A Gandia, en canvi, hi han bancs que paguen més interés. Què fem? La jugada, per a mi, està clara: com saben que d'una forma o una altra, a les seues caixes fortes van a entrar molts diners, doncs aprofitem i guanyem al màxim, evidentment, pensant més en ells que amb els del poble. Cadascú que faja el que vullga, però dels meus diners mane jo, i com les caixes estan faltant al que van dir, no tinc cap obligació amb elles, per molt prop que estiguen de ma casa. Jo duré els meus diners on més em donen per ells. No tindria raó el retor?